그 양...

Sunday, June 7, 2015
Assalamualaikum...annyeonghaseyo..

Hmm..tetibe teringat blog yang dah berhabuk ni..tak tahu la ader lagi ker reader nak baca..huhu..kalo tak de pun..tak de hal..bukan blog bisnes ke bende pun..haha...

Actually..disaat rakan2 aku dah beralih zaman bujang ke rumahtangga..bahagia dgn dunia diorang...aku plak..sbb banyak masa..aku masih mencari hobi yang boleh buat aku tak fikir masalah lain bila aku enjoy dgn hobi tu...ak ade interest nak bertravel bagai..p sayang x jumpe lagi kaki travel..

Aku masih mencari2 apa yang akan aku buat utk 5 thn..10 thn akan datang..disaat ade yang berusaha cari jodoh..aku pulak masih takut utk kenal dan mula pasang langkah utk ke arah spt rakan2 aku..tipu la kalo kata x jeles..p aku lebih takut jika jumpa dgn org yg slh..

So..how???


0 comments :

Post a Comment

Popular Posts