Sunday, May 10, 2009

KENANGAN BERSAMAMU....

Alloo,u all....hmmm..agak lame aku menyepi...maaf lah...cuti sudah bermula..maka tiada kesempatan untuk aku bicara di sini...maklumlah...kat umah tiada jalur wayar internet...huhu...terpaksa pergi ke bandar kalo nak melepaskan segala luahan ku ni di sini...
sedang duduk2 di rumah dua tiga hari ni,aku teringat kenangan terakhir kita bersama pada malam selepas paper far350...pada 5 hr bulan pukul 8.30 malam...kiter beramai2 skali lagi kuar makan di jengka town...aku,alis,fana,naim,fyka,jannah n aziem...p malam tu, sebenarnyer ramai yang kuar...cam tiqah ngan hadi,yati ngan nazli...aqin ngan xxxx,farah n afiq...mira farhana,lydia,ainoor,baiti,adah,yani n ramai lagi sampai aku pown x ingat...hehehe..sowie erk...
dalam duk bosan2 tu,sempat la aku mengedit gambar2 kiter hari tu...mintak maap lau kurang kekreatifan...baru blaja nih...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...