Jalan2x di hujung minggu...

Sunday, March 28, 2010
Aktiviti aku di hujung minggu kali ini...berjalan-jalan bersama alya dan kawan-kawannya...sebenarnya kawan alya seorang jer...namanya..remy..dia lah yang amik kami di rumah...dengan kereta yang cukup "antik"giler...dengan perasaan teruja kami pun naik kereta "antik" tu...selepas beberapa jam...berdekatan dengan Wakaf Che Yeh kalau tak silap aku la...Aku mengalami HISTERIA di dalam kereta...ARGHH....TIDAK...KENAPALAH BENDA TU ADA KAT DALAM KERETA....mesti korang nak tahu kan? ape lagi kalau bukan lipas...memang menakutkan...tak semena-mena dengan tanpa rasa malu dan cemas aku menjerit-jerit...dan alya cuma mampu ketawa je melihat aku...dan remy??? aku kira ianya sudah pasti menimbulkan tanda tanya buat pertama kali...=p
Perhentian pertama kami di KB MALL...matlamat ke sana...alya nak buat pembayaran bil broadband yang tertunggak dan makan tengahari...bagaikan bulan jatuh ke riba...remy belanja kiteorang makan McD...terima kasih sangat2...
Selepas itu???
Kami bergerak ke tapak JOM HEBOH...memang sesak...sampai berpeluh2 di buatnya...buat pertama kali bagi aku datang ke JOM HEBOH...selama karnival ni buat kat mana2 tempat...aku tak pernah ke sana pun...
Sudah penat berjalan2 di sana..kami kE TESCO...siap membeli barang2..kami bergerak ke Pantai Cahaya Bulan...agak lama kami di sana...menikmati deruan ombak yang ganas,angin yang bertiup kencang sambil makan "colek"...
Pada malamnya...kami di bawa oleh remy ke tempat kerjanya...di Hotel Ridel...agak santai di sana...merehatkan mata melihat kereta2 yang seakan membuat showcar...memang teruja...!!!
Kami (aku,alya dan kawan2 remy) bersantai di biker's cafe berdekatan Ridel Hotel..
berdua lebih baik????

0 comments :

Post a Comment

Popular Posts