Friday, April 9, 2010

Walaupun sibuk dengan test, kuiz dan assigment...kepuasan untuk menulis tetap tak kan dapat aku tinggalkan...semakin dekat dengan minggu exam, semakin banyak lambakan kerja yang tak henti2 mintak di siapkan segera...
 Dengan kesunyian tanpa handset gara -gara handset aku yang terlalu teringin berenang di dalam kuah kari..menyababkan sudah 2 hari hidup aku tak menentu...segala aktiviti aku tergendala dan kacau bilau di buatnya..
Minggu depan merupakan minggu terakhir kuliah...dan..
minggu depan juga minggu aku dpt pulang ke rumah...
ada banyak yang hendak aku cerita...
tapi biarlah dulu...
 

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...