Saturday, December 18, 2010

-hari2 seharian-

yuhuu.....rasanya cam lama x menukil kat blog ni...maksud aku x menulis tntg story da mories aku seharian...asyik duk citer sal entry korea je...hmm....sperti entry2 kawanku yang len....sumanya mesti dah sentuh sal praktikal....aku pon kali ni nak citer benda yang sama gak...padahal dah nak masuk 3 minggu aku melalui hari2 praktikal....mula2 tu perasaan berdebar tu mesti la ader...tapi bila dah masuk hari 3 tu kira dah rasa selesa dah la....alhamdullillah rakan2 praktikal suma aku dah kenal time diploma dulu...ain yusof, yusanida...nana ngan fati'ah aku kenal masa kat c2...nana ni budak degree uitm jengka,...fati'ah plak juz saje2 nak keje kat c2 sementara ngah cuit sem...kat office aku tu, ade 4 orang pekerja...kak ti, kak ani, kak zu ngan kak aishah...suma nya bek2...tuk makluman korang, company aku ni suma pempuan...x de lelaki pon...kira bebas gak la nak ke hulu hilir...time keje lak...leh katakan memang best la...mane taknyer...start kul 8.30-5.30....bestnyer sebab cukup je kul 5.30...kitaorg dah blik...memang x de OT....kire x yah nak riso la kene balik lewat ke ape...hehe...sepanjang aku dah praktikal ni, stakat ni x byk keje...jadi memg duk saja2 je la...keje2 yang stakat ni aku dah wat juz kira profit allocation tuk partner...isi form C ngan R tuk company, wat annual report...pastu ade la wat keje photostat2..label files...g company client copy document invoice....
Hope sumanya berjalan lancar sampai la aku hbs praktikal kat cni...rasanya cukup la aku citer sampai kat cni dulu...nanti bila ader perkembangan terbaru...aku menukil lagi.....daaa....

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...