Tuesday, January 11, 2011

Yongseo Couple a.k.a Goguma Couple

Sebelum ni aku dah pun sentuh sal couple ni...juz nak citer perkembangan citer couple ni...dgr desas desus yang kontrak dorang akan tamat tahun ni...p menurut pihak WGM, yang mereka akan kekal sehingga pihak WGM menemui calon baru tuk couple yang baru...
Aku sebenarnya harap dorang x tamat lam waktu yang terdekat ni...lagipon, mesti sunyi dah nanti...dah tak de show yang akan aku tunggu setiap minggu...mana taknyer...dah setahun aku follow dorang ni...dan aku sure mesti suma peminat couple ni harap dorang akan jadi real couple kat luar WGM....
Dengan lagu duet yang di komposer khas dari Yonghwa..dan lirik di tulis bersama2...memang sweet sesangat...Banmal Song>>>>banmal ni merujuk kepada percakapan secara x formal...lagu ni khas ditujukan wat Seohyun yang susah nak cakap informal ngan Yonghwa...bukan dengan yonghwa jer...p seohyun ni dah terbiasa akan cakap formal dengan orang yang lebih tua dari dia...Cian Yong...huhu...
Episod yang terbaru ni...Seohyun berjumpa dengan mertua a.k.a Mak Yonghwa...

ni ader pic dorang yang aku edit menggunakan kemahiran x seberapa aku lam photoshop...


 

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...