My Cousin Engagement

Wednesday, February 9, 2011
Entry yg lepas dah janji nak wat entry sal pertunangan kazen aku ni..so, hari ni aku pon merajinkan menukil jap...Sebenarnya, sebelum hari pertunangan tu, kuarga aku bersama poksu aku dah pon menerjah ke rumah bakal tunang kazen aku tu...saje2 nak taw umah kat ne supaya esoknya x sesat makan langsat...

so,sabtu nyer tu bertolak dari umah sedara di salor kul 10 pg n berkumpul di masjid kat bndr pasir mas...maklum la sume datang dari tempat yg berbeza...ade yang dtg dari machang,pasir puteh n pasir mas...so,nak senang...tunggu kat satu tempat...

waktu ni suma dah sampai..so,nak prepare tuk barang hantaran ler...


yang tiga budak comey ni anak poksu aku...nak taw ayah nye,yang pakai baju kaler merah bleah atas(tengah)

di belah kiri korunk pihak belah kazen aku
n belah kanan adalah belah tunang pempuan...

so, ni la tunang kazen aku...


ok x???

pas cincin disarungkan ke pasangan pempuan..
tiba giliran pasangan lelaki plak..

suke sgt kazen aku ni...maklum lah...dah jadi tunang orang...

ni hantaran dari pihak pempuan...

ni plak dari pihak lelaki...

 bersama mak dari dua2 belah pihak...


bersama2 sanak sedara...

posing2...


dah macam pengantin lak aku tgk...dah tak gaya cam bertunang dah ni...hmm..musykil2..

 hai,cik Abang oi...dah jadi cm flower gurl la plak...

sibuk betul ea..hehehe..


akhirnya,kiteorang pon berangkat pulang....

waktu nak balik ke phg...jalan jam giler2....
x penah rasa jam cam gitu...
giler sesak yang amat!!!

0 comments :

Post a Comment

Popular Posts