Sunday, October 30, 2011

sejuk hati bile baca

assalammualaikum...annyeong....^^

mula2 nak mohon maaf dulu sebab masih x dpt nak update pasal entry cases presentation pci ngan johnson turnaround....insyaallah khamis ni akan diupload jika line internet ok....

sebenarnye, post kali ni nak promote or nak share satu blog yang menarik hati tuk membaca setiap isi ceritanyer...bukan atas dasar gosip ke, kpop fanatic ke...tapi dia yang aku maksudkan mempunyai personaliti yang baik...dari segi blog pulak,setiap bait kata dan coretan isi nye penuh dgn info yang bermakna yang mampu membuatkan hati aku tersentuh tiap kali membaca....

sungguh aku tidak la mampu menjadi seperti dia yang dimaksudkan....tapi harap satu hari nanti....tak...lau ader kesempatan, aku nak beralih ke arah sepertinya...cuma perlukan sedikit masa tuk menimba sebanyak mungkin tuk mengisi kekhilafan aku ni...

lau rasa curious nak taw blog macam mana yang aku ckp ni...try la tgk....baru taw kan???

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...