Monday, July 13, 2009

yuhuu......

hye,korang....
lame jugak x tulis blog...rindu giler...banyak bende yang nak di storykan...lepas je habis final exam hari tu sempat gak la aku lepak2 kat umah...pastu aku join ekspedisi gunung tebu kat besut...bez...satu pengalaman yang tak dapat di lupakan...walaupun hanya aku dan umai budak BBSM tapi x pe..kiteorang sahut cabaran....lepas habis ekspedisi...aku cuti semingu di umah...and then cari keje la beb...pegi la temuduga...nak di katakan rezeki, aku pergi je hari tu...terus boleh masuk keje esoknye...aku keje kat pasar raya terus maju kat seberang temerloh...sebagai pembantu jualan di sunries department...seronok jugak keje kat situ...ni yang teringat kat dorang nih...kat akak atik,ierah,dila,nomi,kak nora,kak aida,wani,wana,kak nani,shida,ct..saf,kak ayu,abg joni,abg sani,ijan,ejan,wan....ee...kire sumer r...samapi x sempat nak tulih dah name dorang kat cni...banyak jugak lah aku blaja kat sane..terutama dari segi marketing and cara nak budget stok...aku keje kat situ pon x lama...adalah dalam sebulan...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...