Saturday, February 27, 2010

My Draft Schedule?????

Assalammualaikum...hmm...semasa aku menulis kali ni sebenarnya aku sedang menelaah buku far...petang nanti waktu kelas far kiteorang ada kuiz tajuk EPS...aku pun tak tahu la sama ada aku dah ckp bersedia atau tak...mahu atau tak, kuiz tetap ada...huhuhu...

Minggu ni mungkin minggu yang sibuk bagi aku di sini sebab ada dua test menanti...tambahan pulak, ia bukan subjek yang senang..jadi terpaksalah aku bekerja keras berusaha!!!!

*TAX-khamis

*MAF -jumaat

Selain dari test, draft projek kump ARAB pun kena di lakukan jgak...begitu jugak dgn LAW... harap semuanya berjalan dgn lancar...amin....

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...