Monday, March 1, 2010

Memories..............

SeDiH..........
Tetiba hati ini jadi sebak bila chat dgn Alis guna YM...bila cerita kami berkait cerita2 lama...kenangan2 diploma..sesungguhnya,aku rindu gila saat2,detik2 kami bersama..
saat manis,pahit,ketawa mahupun sedih... 
aku sedar aku bukan kawan yang baik...selalu bebani kawan2 aku...dgn perangai negatif aku...dgn sikap kebudak-budakan aku..tapi diorang tetap sabar dgn aku...itu yang buat aku sayang dorang...memahami aku...menerima aku apa adanya aku...walaupun aku tahu kritikan kecil mereka...keluhan mereka tentang aku...
TERIMA KASIH kawan2...
~ALIS,FANA,FYKA DAN NAIM~
 

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...