Friday, March 5, 2010

~TerTekan~

 
Ini cuma sekadar gambar hiasan tetapi perasaan aku sekarang ini adalah lebih menjurus seperti gambar ini.
Tertekan...itulah yang aku rasa sekarang...bukan masalah negara..bukan juga masalah cinta..
tetapi masalah diri aku yang sukar menerima orang lain..
Baru sekejap tadi, seorang kawan aku mengajak aku berbual-bual...dan dengan tiba-tiba
perasaan menjengkelkan, bosan datang tiba-tiba...bukan kerana kawan aku, tetapi aku sendiri...
tambahan lagi,kawan aku itu seolah-olah tidak mengerti bahawa aku tidak mahu diganggu, berterusan 
menghubungi aku.
kenapa, mengapa aku merasa perasaan sebegini???
aku masih lagi mencari jawapannya... 

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...