Tagged dari tiqah...

Monday, March 22, 2010
Hai...tak pasal - pasal kene tagged dari tiqah...nampak gayanya,kena la aku jawab kan?


1) have you ever think that you want to be married to someone(not ur bf) n why?

Selalu berfikiran begitu...mungkin sebab belum yakin. mana la tahu, kita betul-betul serius..tapi dia????hmm..belum tentu berfikiran sama macam kita...jadi,jalan terbaik untuk tidak menyimpan harapan yang tinggi adalah dengan berfikir jodoh itu semuanya ketentuan Ilahi...kita cuma mampu merancang..betul tak?

2) holiday to you means?

Bergembira bersama orang yang kita sayang..tak kisah la walaupun bercuti di rumah sekalipun...yang paling penting adalah detik-detik masa sepanjang 'holiday'...itu yang paling utama..

3) have you ever hoping to receive a love letter inside your textbook?

Tipu la kalau tak pernah berharap...tambah pula kalau surat itu di penuhi kata-kata puitis..


4) have you ever back stab your bffs?

Rasanya tak pernah...hati ini cuma untuk Dia...

5) are you excited to watch princess protection program at disney channel?

Oppss...maaf.tak pernah tengok.jadi perasaan teruja tak pernah wujud...huhuhu...

6) people always call you

Family biasanya panggil ain
kawan-kawan sekolah pun sama..
kat UiTM tukar nama panggilan jadi kay...
Kat tempat kerja part time di kenali sebagai Noorul...

7) do you love art?

Sangat suka walaupun tidak mempunyai bakat. tapi melihat orang lain yang punyai bakat semulajadi sudah cukup membuatkan diri aku teruja...

8) describe naughty things that u did when you are in high school

Hmm...aku ni budak baik kat sekolah..jadi rasanya tak ada kot..

9) do you lead a pathetic life?

Rasanya belum sampai ke tahap itu...

10) 10 people you wat to tag?

acap@ mooda moody
umairah@ budak baru
aizudin@ krezo lasto
yaty@ sophisticated life
widat@ warna warni

1 comments :

tiqah said...

hehe.. thanks kay... =)

Post a Comment

Popular Posts