Friday, June 11, 2010

Setelah sekian lama tidak menukil di laman blog aku nih, rasanya macam ada sesuatu yang hilang dari hidup aku...tiada tempat utk aku bercerita....sepanjang aku menyepikan diri, banyak perkara yang berlaku...manis...pahit...senda..tawa...sepanjang itu juga...rasanya dah banyak benda yang aku pelajari...satu pembelajaran tuk mematangkan diri aku ni yang x berape nak matang lagi...
cerita terbaru sekarang...time2 cuti sebegini cari duit poket la...bekerja di pasaraya terus maju temerloh....walaupun penat, tapi banyak yang aku dah pelajari...di samping memperbaiki sikap kelam kabut aku ni...harap2...terkawal la ea...huhuhu...
hmm...result dah kuar,.,.tapi sayang...time aku nak cek...time tu la di tangguhkan...jadi,terpaksa la menunggu...alahai.............

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...