Monday, January 17, 2011

ader brani kew????

Minggu lepas Cik Linda kiter ni nak basuh kete comelnyer...so, pas hbs je keje kitaorang pon pusing2 la...sambil mencari2 car wash yang sesuai...jumpa yang ok p servis cam hampeh...alih2 Cik Linda kiter pon decide nak g carwash kat Simpang Temerloh Jaya...murah memang la murah..RM3 jer...p aku takot cket carwash camgitu...>>>ni suma pasal tgk citer final destination la....

So, masuk je kete kat line carwash tu...aku pon turun...meninggalkan Cik Linda kiter drive thru sorang2 carwash kiter tu...even aku duk luar dah..perasaan takot tu still lagi ader...mujur kete and Cik Linda kiter selamat...huhu...

waktu ni ngah bratur pnjg....aku waktu ni dah kuar awal2 dah...soory la yea Cik Linda coz x brani nak temankan kamu tuk mengharunginyer...huhu..


lepas je disembur air...dorang letak sabun dan cuci mane yang patut....


 pastu, baru la masuk benda yang menakutkan nie...
tgk benda2 ni kembang pon dah menakutkan aku...huhu...
tada...dah siap pon di cuci...berkilat2...hehe...brani btul Cik Linda kiter....syabas diucapkan!!!

(^~^)


No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...