Wednesday, January 19, 2011

~Konvo my BEloved BrOtheR~

Hari bersejarah buat adik aku, Muhammad Hafiz atau pon lau panggilan manja Apiz...jarak aku ngan apiz juz setahun jer...tanggal 1 disember bersamaan dgn hari pertama aku mula menjalani praktikal aku...adik aku ni akhirnya konvo gak tuk Diploma dia...Tahniah...!!!

Adik aku ni amik jurusan Diploma in Woodtechnology...Walaupon pada mulanya dia mintak jurusan len...p dapat plak jurusan ni...x pe la...mungkin rezeki dia kat lam jalan ni...harap2 hendakNya..

Aku mmg teringin nak join skali..p nak wat camner x dpat nak ikut...x pe..ni bru konvo diploma...konvo degree kan ader lagi....=)
so, yang tak pergi juz aku jer la...adik2 aku yang len sumer pegi...huhu...

Adik aku konvo petang...so, family aku bertolak awal pagi dari phg...kire smpi sana before tgh hari...habis jer konvo and siap bergambar sana sini...malamnya dorang g i-city...(nsb bek aku dah g..x de la terkilan sgt)...dah puas kat i-city terus g umah poksu aku yang duk kat damansara utama...and keesokan paginya baru la dorang bertolak balik pahang...

alhamdulillah dorang selamat sampai..walaupon dgr citer dorang hampir2 kemalangan...(mintak2 dijauhkan...)
ni la adik aku...apiz...

bersama rakan2 seangkatan...

bersama abah,mama and x lupa chubby bongsu ni...

ni la adik2 aku...sume nyer putera...huhu...
dari kiri: muhammad hafizuddin(udin)
muhammad rizuan(iwan)
muhammad hafiz(apiz)

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...