Tuesday, February 8, 2011

Aktiviti Cuti Chinese New Year

cuti2 ni aku g jalan2...bukan jalan saja2..p ikut rombongan meminang tuk kazen belah abah aku..tunang dia ni orang pasir mas kelantan...bertolak dari pahang hari khamis lagi walaupun majlis meminang merangkap majlis pertunangannya hari sabtu...alang2 dah jalan, g la awal...

tambah lak, sedara mara kuarga mama ngan abah aku ni ramai kat kelantan...kira salasilah kuarga aku dari kelantan la...p aku ni dilahirkan di pahang dan membesar di merata tempat memandangkan abah aku dulu seoarang tentera darat...n even mama aku orang kelantan p mam aku pon x leh nak berbahasa loghat kelantan..bih tu, camner la aku pun nk lekat loghat kelantan kan???memang tak la jawabnyer...

malas nak citer panjang, aku sajikan beberapa gambar sikit...
gambar n citer pertunangan kazen aku tu, aku post kat entry akan datang, okeyh!!!

bersama sedara belah mama di kg baru,pasir mas...

kenangan di umah tuk kamariah sedara belah abah di kelewek,pasir mas.

saje nak bergambar time jalan2 di kg...huhu..

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...