Sunday, April 10, 2011

Saengil Chulkae to My loVely Cousin

saje nak abadikan hari2 bersejarah orang2 yang aku sayang....kazen aku ni beday die smlm...hari sabtu...9/4...aku mmg rapat ngan kazen aku sorang ni...dari kecik sampai skunk...walaupun pernah bermasam muka...tapi yela,x semestinya panas sampai ke petang....& sedangkan lidah lagi tergigit....ni plak kazen sendiri...tapi aku bersyukur dapat kazen cam Cik Mie....thankz bebanyak!!!!
so, di hari Jadi Cik Mie ni...aku pon wat la request kat Kak Anis...hantar Chocmade....nak tgk camner hasil nyer????
tadaa.....
>
>
>

 tema yang aku request:pink,putih & turquise...



mujur sampai ke tangan tuannya...n lega bila choc tu x cair n berkeadaan sgt baik...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...