Monday, April 11, 2011

Homemade Choc

entry lepas aku citer sal bday cuz aku kan?so,lam entry lepas aku ader tunjukkan hadiah yang aku kasi kat my kazen tu....aku sajer nak citer sal homemade choc ni mana la taw ader yang berminat nak tempah choc macam aku tu...so,pada sape2 yang nak taw kat ne aku tempah, kali ni aku nak citer sket la kat korunk...

Tuan punyer bisnes ni aku kenal dah lama...waktu aku study diploma kat jengka lagi...akak ni aku kenal time aku join komander PBSM...so,pas hbs diploma,kak anis ni sambung study kat dungun...dia berkecimpung lam bisnes ni baru je lagi...p mungkin disebabkan semangat & azam yang kuat...aku tgk bisnes dia pon dah semakin maju....dari amik tempahan sekitar kawasan dia,skunk dia dah amik tempahan dari suma tempat...

lau korunk ader yang berminat korunk leh la g kat fb dia...


 selain fb,kak anis ni gak ader blog....


kat bawah ni plak,antara choc yang dah dia siapkan...




so,berminat????

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...