last day wat AdA....

Sunday, April 17, 2011
Hari jumaat minggu lepas, bebudak AAP termasuk bos kiteorang sambut hari last day Cik Ada...wah...rasa cam baru je lagi...tup2x dah habis dah Cik Ada ni praktikal....tinggal kami yang praktikal kat AAP ni...huhu....dah kurang seorang budak praktikal....

Sebenarnya x jangka pon ader blaje2 ni...pagi tu, Cik Ada bawan bihun singapore ngan kek....sedap p pedas la...>>x suke pedas2...hehe...so, waktu orang gi sembahyang jumaat merangkap la waktu lunch kiteorg....satu opis AAP makan2 kat Pizza Hut kat satu barisan ngan opis kiteorg ni...

banyak x banyak gambar yang capture...p cam x sesuai tuk di upload kat cni...ni jer antara gambar yang aku leh upload....
Aku bersama ngan Kak Aishah...akak ni pon suke korea gak cam aku....hehe...

yang baju kurung biru tu la Cik Ada kiter...kusyuk makan...

haa...yang ni lak Kak Zu ngan Cik Nana...sangat lucu waktu tangkap gambar dorang ni....

borak ape la Cik Yus ngan bos kiteorang ni,Kak Atie...

Lastly, Cik Nor kiter le plak...hehehe...sonok yea dapat makan pizza....

0 comments :

Post a Comment

Popular Posts