Tuesday, April 19, 2011

Autumn Concerto....

Bese lau aku citer pasal drama mesti citer Korea kan???tapi kali ni aku nak story citer yang aku dah nak hbs tgk...lagi dua episod lagi...ptg kang pas hbs keje tgk,mesti dah hbs aku tgk....hehe...kali ni bukan drama korea...p cina...Citer ni kira famous gak la...coz dia punya rating sama tanding ngan citer my destiny...citer ni bukan sajer jalan citer dia memang best p barisan pelakon dia pon best...sape lagi hero lau bukan salah seorang bekas ahli kumpulan F4....Vanness Wu...walaupun waktu kumpulan ni masa ader dulu, aku lebih minat kat Vic...p citer ni memang best Si Vanness ni bawak....
yang wat citer ni tambah menarik bila ader watak budak kecik lam citer ni...memang comel...seyes tak tipu...huhu....


 Vanness Wu sebagai Ren Guang Xi & Ady An sebagai Liang Mu Cheng...


 pelakon cilik...Xiao Xiao Bin sebagai Xiao Le...


 sweet sgt tgk dorang....


 kawaii.....



comel kan budak ni???hehehe..

ni la antara barisan utama dorang....

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...