Monday, October 1, 2012

My Celebration Birthday

Assalammualaikum....Annyeong....^^

Entry yang lepas baru je aku citer sal beday aku...Tipula aku kate lau aku x mengharapkan ape2 sempena birthday aku...aku cume harap msg dan kol dari orang yang expect akan wish kat aku...tapi hampa...kuciwa...tapi yang happy + sebak + terharunyer... bila kak nad n fana sungguh2 celebrate gak mlm tu even kami bertiga...thankz ea kak nad ngan Cik Ct Fana....ni kat bwh ni ade lah gmbr yang yang sempat dirakam oleh mereka...

ni la kek yang dorang beli time celebrate...tq2x...

my nick name...

yang kat bwah ni lak,cupcake dari kwan yee budak praktikal kat opis aku...tq ea...
colourful kan???cantik sgt smpi x sanggup nak mkn...

huhu...tapi kan, yang paling wat aku terharu + sebak sebenarnyer...bila di subuh hari time aku kalut nak bersiap pergi keje...Cik Ct Fana letak satu handmade card yang penuh ngan memori aku time diploma...and x lupekan Mr.2x Chubby...betul2 speechless time tu...samapi skunk lau ingat n tgk balik...mesti rasa sebak giler....seyes...bukan kamu jer Cik Ct Fana rasa good to know me but me too...Really2x...good to know you...Trima kasih coz sudi ader time aku susah or senang...mendengar sume problema aku dari masalah hati dan perasaan sampai la sebesar2 masalah...^^

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...