Thursday, September 27, 2012

Saengil Chulkae to Me

Assalammualaikum...Annyeong...^^
Dah baca tajuk kan???for sure la nak citer sal hari bersejarah diri aku ni...huhu...nak kata x sangka dah bertambah satu angka tu tipu la kan...hehehe...mlm ni selepas kul 12 malam maka genaplah umur aku 24 tahun...huhu...kadang2 aku terpikir sejenak memikirkan perjalanan hidup aku sepanjang aku berada di dunia ni...walau sudah 24 tahun, tapi aku masih tak dapat memahami, mengenali diri aku...betul kata orang, kita tak akan berhenti belajar selagi kita hidup...tak payah fikir benda yang rumit...cukuplah skop yang kecil ni...diri sendiri...tanpa belajar menghadapi sesuatu perkara atau cabaran mesti kita tak akan tahu potensi yang ada dalam diri kita...betul tak???

Ades...ni mesti dah banyak sangat baca buku motivasi...hehehe...apa2 pon...setiap kali hari BESAR cam ni dtg...yang aku tunggu sejak menggunakan handphone ni mestilah panggilan percuma...7 hari kot...rugi x guna....hehehe..masa ni la nak call orang lama2...nak bergayut 24 jam pon x da hal...tapi itu dulu...time ader yang istemewa...sekarang???hmm...kene pikir alternatif lain ni...hehehe...

Tak nak lepaskan peluang yang ader, kot2 la kan ader Mr/Ms Genie yang ak tunaikan wishlist ni ke kan....
  • Teringin nk join firecamp ke panjat gunung ke....
  • Jogging di taman time hujung minggu
  • Dari dulu nak masuk IB,ader yg bleh temankan?
  • Mr Chubby junior
  • Melancong ke pulau2...leh rasa scuba diving...(erk...tak tahu berenang,bleh ke?)
 Sebelum aku tamatkan entry kali ni, aku nak ucap in advance la kat diri aku sendiri...Hepi Beday to Me...


No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...