Friday, September 14, 2012

confess

Asslammualaikum...Annyeong...
Tetibe kaki ni melangkah masuk ke CC...tetibe tgn ni gatal nak menjengah blog...dan akhirnya, aku pon menukil...Mesti tertanya-tanya tajuk kali ni kan? 

Confess....yup...aku nak confess sesuatu...tapi aku takut nak confess wat kali kedua...tapi x pe ke ea...boleh ke...brani ke aku ni???masalahnyer...emosi aku sendiri x stabil....berperang dengan perasan sendiri...ni nak petik sikit kata2 sorang kawan aku..."jangan menidakkan perasaan sendiri" tapi aku bukan menidakkan...cuma lari sembunyikan ape yang aku rasa....mungkin ini bukan masa yang sesuai untuk aku luahkan...biarlah masa yang menentukan...bak kata kawan aku yang lagi sorang....usah terburu2 buat keputusan...fikir masak2...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...