Saturday, November 10, 2012

JiWa KaCau

Assalammualaikum...Annyeong....
Dah lame x menjengah, tengok di ruangan tinggal jejak dah ramai yang update..mohon maaf andai masih tidak sempat blog kalian...insyaallah ader masa nanti akan cuba di lawati...

Blog ni dah jadi tempat luahan perasaan la plak sejak akhir2 ni...
maaf buat yang membaca...(ada ke masalahnyer..huhu..)

Kenapa la disaat kiter cuba lupakan ape yang sepatutnya 
kita lupa pasti perkara atau benda itu akan 
menghantui kita tiap kali kita dah yakin kita boleh lupakannya....
Sejujurnya, aku berjya lupakan segala...
atau aku sebenarnya masih lagi gagal cuma aku berfikir yang aku dah berjaya???



Macam mana hendak aku teruskan jika perasaan itu sentiasa menghantui akhir2 ni...??
I need someone..please....ader sape2 leh suggest idea??huhuhu...


No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...