Wednesday, November 14, 2012

Selamat Tahun Baru...

Assalammualaikum....Annyeong...^^

Permulaan hari yang baik di tahun yang baru...Sedih bila mengenangkan satu tahun telah meninggalkan kita...dalam banyak2 part...rasa terkilan bila mengenangkan berapa banyak la amalan yang telah kita lakukan selama satu tahun ni...astaghfirullah hal azim....kerdilnya diri ini..betapa khilafnya kita ni kan...

Di tahun baru ni aku harap moga aku akan berubah menjadi yang lebih baik...yang lebih mendekatkan diri kepadaNya...menjadi anak yang solehah....menjadi kawan yang menyenangkan...menjadi pekerja yang lebih dedikasi...walaupun suma ini sukar...moga ape yang aku lakukan istiqamah itu sentiasa menemani aku...amin...

Bolehkah aku seimbangkan minat aku ke jalan yang seiring dengan islam??? Harap sesiapa yang membaca boleh advise ak tentang perkara ni...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...