Tuesday, June 18, 2013

Alweiz remember

Asalammualaikum...안녕하세요...

Tertiba terkenang memori di tempat lama aku bekerja...nak hampir setahun aku di sana...banyak kenangan pahit manis aku di sana...bila dikenangkan semula...memang malu..bayangkanlah 2 minggu pertama aku dah bikin kecoh..menangis meraung kuat macam budak kecik hanya kerana Cik L.I.P.A.S...ueww...memang giler...hahaha...
Apa yang membuatkan aku suka bekerja di sana..teman2 sekerja sepanjang aku di sana sangat baik dan ok..teman sekerja yang sentiasa ada bila aku sangkut dengan cash flow & check company account...Cik Aida...thankz ea..even sendiri punya kerja pon ader probs still sudi layan and bantu aku...and my supervisor...yang mana suma kerja aku dia yang tukang review bagai...En. Rosman...tersangat lah baik...sepanjang aku melangkah ke alam pekerjaan ni..aku sangat berterima kasih dipertemukan dengan ketua yang sangat baik...tak pernah aku dengar keluhan..dia hanya tersenyum dan terus senyum...
Walaupun bebudak praktikal datang silih berganti, namun alhamdulillah..suma yang aku jumpa sumanya ok...Kadang2 rindu korang...tapi life must be move on, right???


Bersama rakan sekerja meraikan farewell bagi bebudak praktikal UTAR dan En. Rosman
Dari kiri: Ai yun, Cik Aida, Sheh Er Tan, Jasmine, En. Rosman, Kak Roze, Yong Kuan Yee, Myself and Jessica


 Hi Tea 2013 at Cititel Hotel...
Dari kiri: Kanageswary, Cik Alia, Kak Roze, Myself, Cik Aida, Puspa and Elise

 Suma berpakat dress up red colour on that day...it's Chinese New Year...
Dari kiri: Jessica, Cik Aida, Kanageswary, Suganthi, Myself, Kak Roze, Puspa and Elise


 Merealisasikan dream kak roze untuk hangout...Karok Time!!!

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...