Wednesday, July 10, 2013

coret2...

Asalammualaikum...안녕하세요...

Hari ni sudah masuk hari kedua kita semua menjalani ibadah puasa kan? Harap-harap Ramadhan kali ni kita semua akan cuba sedaya upaya untuk merebut mengerjakan ibadah dan mendapat keberkatan dan kemuliaan pada bulan yang bermakna ni. Buat pertama kali bersahur seorang diri tanpa kehadiran teman-teman rapat di sisi...sedih..rindu bertandang...

Ok...kita hentikan sedih emosional ni..kiter citer yang baik-baik dan gembira sahaja ok???hehehe


First Story

Adik Naim dah selamat melahirkan anak yang kedua..alhamdullilah..baby girl...dan insya allah hari sabtu ni aku bersama mama dan Cik Alis akan pergi melawat..ngee~~ tak sabar nak tengok anak sedara Cik Naim...

Second Story

Aku mendapat offer dari majikan lama aku untuk bekerja secara prt-time dengannya..(ni consider berita gembira la kan...) oh ya, kalau dah masuk bukan Ramadhan ni..mesti la yang banyak promote biskut raya, baju raya..suma yang berkaitan persiapan raya la...alang-alang aku duk mencoret ni, aku nak promote opismate ak punya bisnes biskut raya...So, sapa2 yang rasa nak order..boleh la lawati blog ni...

 kasihtrisya.blogspot.com



                                                                           







No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...