Wednesday, August 21, 2013

Drama 2013

                                                  Asalammualaikum...안녕하세요...

Dah agak lama aku tak citer pasal drama2 korea kan??? masih lagi tengok citer2 korea..cuma tak sekerap masa study dulu2...selama ini aku tgk citer korea pon sebab Cik Mie yang bagi..sebab kawan Cik Mie memang download citer2 korea...tapi sekarang, Cik Mie pon x der stock citer baru..jadi, aku pon amik inisiatif sendiri download sendiri la...tak banyak citer yang aku download sendiri...tapi untuk tahun 2013 ni..citer2 yang aku dah tengok stakat ni, ini je la...

                                                           1. Flower Boy Next Door
Citer ni aku suke  tgk sebab hero dia ok bukan sebab heroin...heroin dia ni aku kureng minat disebabkan bias aku yang kuat pada Yongseo Couple..

                                                               2. School 2013
Citer ni best jugak...even aku x brape minat dengan cikgu pempuan ni..p disebabkan bebudak skolahnya yang ensem dan karisma semuanya..buat aku rasa citer ni best...hehe...

3. Panda and Hedgehog
Citer ni jenis tak berat...aku tgk pon sbb ader donghae suju...watak dia dalam citer ni memang totally different dari watak dia citer taiwan tu...

4. Time Slip Dr. Jin
Bagi yang tak leh nak tgk citer bedah2 ni, aku suggest tak yah tengok..sebab aku pon jenis yang tak leh tgk darah2 ni..aku tgk citer ni pon byk skip scene...huhu..sowie la ea junsu..huhu..

5. Me Too Flower
Citer ni bagi aku ok2 jer...tak de komen lebih...huhu..

6. Cyrano Agency
Citer ni aku tgk sebab movie dia aku dah tgk...kire drama ni citer dari movie tu..cuma citernyer sebelum citer yang kt movie tu berlaku...dengan heroin dia adalah ahli snsd, Sooyoung...aku rasa bagi Sone,memang wajib la tgk citer ni...

ok, last but not least....

Shark

Citer ni aku dapat taw dari Kak Aishah..thankz ea...hehe..aku memang minat dengan hero citer ni...Kim Nam Gil...dia berlakon citer Bad Guy..Seyes, dia sgt la ensem kipas susah mati la bagi aku..dia punya aura..perghh...susah aku nak gambarkan dengan kata2...so, nampak tak ke-bias-an aku dengan hero citer ni..hahaha...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...