Saturday, October 5, 2013

sweet 25...my saengil chulkae... ^ ^

                                                    Asalammualaikum...안녕하세요...

Alhamdulillah...finally i'm 25...bila dikenangkan kembali 25 tahun yang telah aku lalui, masih banyak yang aku tak experience lagi...and bila dikenang entry ak tahun lepas, betapa aku realize yang banyak wishlist aku yang still far away nak jadikannya as reality...huhu...

25 tahun...tahun yang buat aku rasa terpikir kembali perjalanan mendatang...disaat kawan2 aku sudah melangkah ke alam baru..gain a new experience...and masa aku menulis ni..aku di khabarkan berita gembira...my frenz, Pn. Alya dah selamat melahirkan baby boy...alhamdullillah..feel happy for her...seriously, rasa teruja bila hear dat news...

minggu lepas, 28 September 2013...Cik Alis ajak hangout...Cik Alis celebrate My Birthday...disebabkan one day before kami comment di facebook...Cik Alis pun tanya, nak makan kat mana..aku pun request la nak korean food...Nak makan kat Seoul Garden..tapi disebabkan aku ni nafsu makan je besar tapi makan cenonet..jadi macam membazir la plak...Cik Alis pun ajak makan kat Oiso...aku pun tak pernah try kat kedai ni...so, agreed je la...Lokasi kedai ni kat Bangsar Sphere...dekat kerinchi...


 Candid...

 Peace... ^^

 Elok la tu..aku tangkap..Cik Alis pun tangkap...

Full table with the menu... 

Finally...dapat korean food...hahahaha... 
 betapa sedapnya tengok kan?hehehe..
Beef Bulgogi and Seafood Steambot...

 Dis is their side dish...side dish ni if dah habis, their punya waiter akan refill balik...

 Cik Alis yang kekenyangan...

 
                                                Penat nak habiskan..ni je yang kami mampu...

Gomawo, Cik Alis ...spending time dat week really sweet with u...dengan hari ahadnya, spend time sarap together makan RC (roti canai)..basuh kete bersama..(my Maru and Saga Cik Alis), shopping barang2 kesihatan, Cik Alis masakkan lunch...memang sedap...siap packing tuk aku bawak balik kajang lagi..hehehe..tenkiu... ^^ harap hubungan kami kekal sampai jannah, amin...

Sebenarnya, Berlima pun ader celebrate my birthday...disebabkan berlima punya gathering one week before my birthday..so, diorang celebrate in advance..seriously, sangat terkezut okeyh...tak pasal ader drama emo di kedai makan nasi kukus...huhu...sorry, gambar tak de nak post pasal story tu...anyway...thankz my bff...Cik Alis, Cik Fana, CIk Naim and CIk Fyka...totally terharu taw 4 dat surprise...huhuhu....

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...