Thursday, July 29, 2010

Lambakan Kerja

setelah seminggu aku berehat di rumah, sekembalinya ke Mache semula di hadapkan lambakan assigment yang tak tahu hujung pangkal....BLURRRR....itu la aku rasa skunk...dengan ketinggalan kelas lagi menambahkan tahap keBLURRRan aku ni...Alhamdullillah, PBL AIS baru je aku siapkan tadi...tinggal lagi assigment BEL tuk wat application letter ngan resume, study balik far300, study capital reduction tuk preparation blaja personal ngan lec far tuk wat scheme...cover blik chapter 2 tuk MAF..supaya aku leh amik kuiz Maf...HUHUHUHU...dengan ahad ni test CRG...banyak lagi tak baca...CHAIYOK2X....jgn tension2...hope dapat hadapi suma ni dengan senyuman....
(^~@)

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...