Saturday, July 24, 2010

Musibah yang melanda diri....

Seminggu aku dilanda musibah...dari hari selase minggu lepas...aku kena serangan gastrik yang terlampau...teruk sampai terpaksa ponteng kelas...sampaikan family aku datang amik aku kat mache bwak blik pahang...tak sempat nak bawak blik...dengan badan aku yang memang dah lemah...terkene lak gangguan yang tak sepatutnya...lepas berubat dengan dua bomoh...akhirnya aku pulih semula dan terus bertolak blik ke pahang...
seminggu jugak la aku berada di rumah...tapi sakit masih tak hilang...alhamdullillah semalam waktu bertolak blik ke kelantan dah pulih sedikit...hari ni pon dah ok...harap2 ok la hendaknya...dah seminggu tinggal kelas...dah jauh banyak ketinggalan...

(^~^)

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...