Sunday, July 11, 2010

We Got MarrieD???

We Got MarrieD???
Actually, ni adalah variety show yang tengah ditayangkan kat Korea skunk...show ni aku dah follow sejak dari musim pertama lagi..dan skunk dah muncul musim kedua lak...bertambah lah minat aku kat show ni...show ni berkaitan bagaimana lau artis ni berkahwin sesama diorang...lain pasangan, lain cara mereka...itu yang membuatkan aku memang tangkap habis ngan show ni...musim kedua ni, aku paling suka tengok pasangan seohyun(SNSD) & yong hwa(CNBLUE)...karakter pasangan ni unik...dengan seohyun yang naif ibarat tak tahu ape2 dan yong hwa yang main2...membuatkan pasangan ni sangat menarik...walaupun seohyun ni naif...tapi aku respect kat dia gak sebab pemikiran dia memang jenis positive thinking...
teringat waktu seohyun dan yong hwa pegi ke kedai buku...sangat sweet...

ni lak, time yong hwa nak belikan gitar tuk seohyun...sekaligus menyatakan hajat kat seohyun tuk bermain gitar lagu WHAT'S UP dalam tempoh sebulan
sangat sweet memories di theme park...
seohyun yang amat mementingkan pemakaian seat belt....hehehe..
 Pasangan yang sangat sweet..... =)
Lepas tengok show ni, terus jatuh cinta ngan yong hwa...bukan ngan dia jer...dengan band2 dia sekali...tambah lak, lagu2 diorang memang best...!!!
tak sabar nak tengok perkembangan citer diorang nih...
~(^o^)~

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...