Kuliah OFF!!!!!

Wednesday, October 13, 2010
Huhuhu...minggu ni merupakan minggu terakhir kuliah bagi semester ni..kejap sungguh masa berlalu...sedar atau tak, musim peperiksaan dah pun menjelang tiba...bila dengar je perkataan periksa macam2 bebanan datang...yang pertamanya mestilah tuk menghabiskan sukatan subjek bagi semua paper...sigh.....bermakna walaupon kuliah dah berakhir tapi kelas tetap akan ada...
  • Esok.....akan ada ujian lisan bagi arab...dan kuiz bagi akaun(capital reduction)....
  • Jumaat....interview session....------->berdebar2 rasanya....huhu..
  • Sabtu......ingatkan modul PP dah habis...p ade lagi yang tak selesai...ceramah dah selesai cuma tinggal class session...in group..mujur dgn bebudak akaun gak...(coz kitaorg jer budak degree yang kene modul ni kat machang..yangl ain suma dah transfer ke kampus kota)
  • Ahad.....kuiz akaun(cash flow) dan kelas ganti AIS...
  • Isnin.....Test MAF... dan malamnya terus bertolak balik ke pahang...
  • Selasa...temujanji dgn pakar mata Hospital Temerloh pukul 8.30 pagi...harap sumanya berjalan lancar...


0 comments :

Post a Comment

Popular Posts