Tuesday, November 23, 2010

~EPISOD 'TAG' DAH MENERJAH KEMBALI~

Rasenyer dah agak lama tak menukil katl am blog ni...kali terakhir rasanya time minggu exam hari tu...ingatkan lepas habis paper last nak coret2 jap kat blog..p line broadband lak wat hal...entry dah siap, p x bleh nak publish lak...so, simpan jer sebagai draft...p kali ni...bukan nak citer entry yang dah di draft tu...tapi nak selesaikan tag yang aku dapat...

bila bukak jer dashboard, most blog kengkawan pasal tag...so, jenguk punya jenguk...akhirnya nama aku pon naik....(cam nak tgk result jer rasa nyer)ceh...

tag ni aku dapat cik yaty kiter a.k.a >sophisticatedgirllife(http://sophisticatedgirllife.blogspot.com/2010/11/tag-tagged-dari-ika-dan-rean.html)

1. What time did you get up this morning?
depend....lau ABC(allah beri cuti) lambat la bgn...
lau x ABC...lam 6.30 pg dah bgn...p pastu tidur balik...lam kul 8 ke 9.30 baru bgn blik...

2. How do you like your steak?

ntah ler...jarang makan benda alah ni...

3. What was the last film you saw at the cinema?
lau x silap citer senario bersama cik alis,akak dan adiknya di jusco klang kul 12 p.m.
 
4. What is your favourite T.V show?
lau channel KBS> happy together,star golden bell challenge and invicible youth
lau channel AXN> C.S.I and House
 
5. If you could live anywhere in the world where would it be?
hmm...x kisah janji bersama dgn org2 yang aku sayang....
 
6. What did you have for breakfast?
lau kat umah, bese abah aku beli nasi lemak even tau aku ni x gemar sgt mkn nasi lemak..
lau time aku kat kampus...ikut dan aku jer...
 
7. What is your favorite cuisine?
hmm...laksa pineng...perghh...memang gian lau dah mkn sekali p lau kena yang sedap la...lagi SEDAP bila mama aku yang masak coz tau aku ni kulir sensitif byk alahan so, laksa nya x de la bubuh belacan.
 
8. What foods do you dislike?
hmm....lau yang jenis complicated memang tak makan...
 
9. Favorite Place to Eat?
lau ikut kan, makan kat umah lagi best coz pas makan leh tido...
lau time jalan2, aku prefer g fast food jer...
 
10. Favorite dressing?
hmm...x tetap pon...lau rasa nak pakai, pakai jer...p tgl jugak la nak g mana...
 
11.What kind of vehicle do you drive?
hmm...wat masa ni x de lagi la...lesen pon baru nak wat...ni pon baru jer lepas ujian statik...
 
12. What are your favorite clothes?
hmm...banyak la...
 
13. Where would you visit if you had the chance?
for sure la, korea selatan even skunk ni dorang ade konflik ngan korea utara...
 
14. Cup 1/2 empty or 1/2 full?
lau kate no komen leh tak????
 
15. Where would you want to retire?
entah ler..x pnh terpikir pon lagi...
 
16. Favorite time of day?
lau duk kat umah> petang start kul 5(coz waktu t.v.show faveret)
lau kat kampus>time hbs kelas
 
17. Where were you born?
felda bukit tajau(guna bidan jer...tradisional katakan)
 
18. What is your favorite sport to watch?
kurang berminat nak tgk...so, x de satu pon faveret spot tuk di tonton...
 
19. Who do you think will not tag you back?
orang yang x kenal aku,mungkin???
 
20. Person you expect to tag you back first?
tak dapat nak jangka....
 
21. Who are you most curious about their responses to this?
suma org aku curious....coz dorang kan kawan aku..so, secara tak langsung benda ni dapat wat aku lebih kenal dorang ngan lebih dekat...walaupom jauh di mata p dekat di hati...x gitu???
 
22. Bird watcher?
hmm...no komen...
 
23. Are you a morning person or a night person?
night rasanya....coz morning liat sket nak bgn...
 
24. Pets
mama aku x bagi bela..p walaupon begitu, kat umah ader 3 ekor kucing..hasil orang buang kat masjid datang umah aku...nak wat camner,umah sebelah masjid jer...tukang bagi makan dorang...abah aku n aku ler...aku siap bagi nama lagi...comot, kecik and adik...
 
25. Any new and exciting news that you'd like to share?
hari ni aku lulus ujian statik and hari ni gak merupakan hari jadi adik aku apiz yang ke 21..
next week hari rabu aku dah start praktikal and merupakan hari adik aku apiz konvo tuk diploma.
 
26. What did you want to be when you were little?
kucing kot..entah la...tak ingat ler...
 
27. What is your best childhood memory?
aku ni duk merantau...so baynak tmpt aku duk..byk kawan aku kenal..tu la kenangan palimg best...
 
28. Are you a cat or dog person?

hmm...x de lam jawapan pilihan...


29. Are you married?
lum ag...lambat lagi kot...
 
30. Always wear your seat belt?
lau naik kete, mesti lah....(kiter kena amalkan keselamatan)
 
31. Been in a car accident?
stakat ni x pernah lagi...motor tu pnh la...
 
32. Any pet peeves?

adoyai,x paham soalan ler..hehehe..
33. Favorite pizza topping?
asal pizza...ok jer...
 
34. Favorite Flower?
tulip...rasanya cam innocent jer bentuk and kalernye..
 
35. Favorite ice cream?

asal coklat ok jer..
 
36. Favorite fast food restaurant?
KFC ngan Mc D
 
37. How many times did you fail your driver's test?
stakat ni x de lagi, tak tahu la akan datang...
 
38. From whom did you get your last email?
facebook ler...
 
39. Which store would you choose to max out your credit card?
tak tahu ler...kene pikir dulu ler...
 
40. Do anything spontaneous lately?
x de rasanyer... 
 
41. Like your job?
for sure la..dah tu pilihan aku...
 
42. Broccoli? Cauliflower?
dua2 pon x...
 
43. What was your favorite vacation?
nak kate faveret tu x la...p vacation ke melaka merupakan vacation yang sgt sweet tuk di kenang coz..tu vacation aku dan kawan2 aku iaitu alis,fana,fyka n naim...
 
44. Last person you went out to dinner with?

x igt la....dah lama x kuar dinner..bese dinner kat umah jer ngan family..

 46. What is your favorite color?
45. What are you listening to right now?
2pm-i'll be back
ernest-coz i'm weary
2pm-i can't
cnblue-love
snsd-hoot
2am-like a crazy

purple

47. How many tattoos do you have?
tu kan dilarang oleh agama islam...

48. Coffee drinker?
yup....p skunk kena kurangkan coz x baik tuk gastrik..

49. How many children do you have?
stakat ni x de lagi..anak kucing tu ade ler...x pon, anak sepupu...hehehe..

tag seterusnya...aku rasa nak bagi kat>

umai
kak anis
zahid
cik wani

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...