Wednesday, December 1, 2010

happy belated bday!!!

post kali ni sal bday sorang teman aku yang di beri nama....NOR ALIS ATIQAH....budak ni aku kenal masa aku part one diploma dulu...mula2 memang x rapat....dah ak last2 part one baru la rapat....bila masuk part two....aku ngan dia duk lain level ngan geng berlima...fana,naim ngan fyka suma duk level 3...aku ngan alis je duk level 2....masih segar lam ingatan breakfast bersama...mane tak nya, aku ni jenis breakfast....so, aku mesti ajak alis breakfast skali...ala, stakat wat air x de hal....hehe..masuk part 3...walaupon lain wing, tetap berkawan cuma bese la...ada pasang surut...
biarpon di landa musim luruh...musim bunga tetap menjelma...tima kasih wat teman ku ni coz terima aku seadanya...thank ea....hehe...
sebenarnya, bday alis ni aku lambat wish kat dia sehari lewat...punya bertungkus lumus menyiapkan photoshop picture bday alis sampai lupa nak wish....ALIS,SORRY EA....
ape2 pon...happy beday, alis....welcome to our world...hehehe...



No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...