Sunday, November 7, 2010

---->mix style<----

Entry yang lepas aku dah citer sal hp clamshell, so rasanya kali ni nak share ngan korang sal satu jenis headphone yang menarik perhatian aku...headphone ni aku taw dari kazen aku..and dia pon dah beli headphone...di sebabkan fanatic gak ngan korea artis, sampaikan pe yang dorang pakai seboleh2 kazen aku ni cari kat cni(malaysia). headphone ni asal design dari jepun dan terdapat banyak pilihan corak dan warna...selain headphone(head over phone), ade gak mini headphone(ear run headphone) ngan inner headphone(earphone). 
 
~mix style headphone~
 



Wearing way: wearing ear protection-style
Driver: 40mm
Sensitivity: 99dB
Frequency response range :500-20000HZ
Maximum Input Power: 0.2W
Impedance: 32 ohm
Quality: About 160g
Material: ABS plastic
Jack Material: standard 3.5MM interface gold-plated
Headphone cable length: 0.5m
Accessories: Audio Extension Cable (1.5m)
 
~mix style mini headphone~
 


 wearing way : ear clip
driver : 23mm
Impedance: 32 ohm
Cord Length: 110cm
Accessories ○: flat conversion code 4cm
sensitivity : 84dB/mW
frequency response : 20-20000Hz

~inner headphone mix style~



driver : 11mm
 sensitivity : 96dB/mW
 frequency response : 20-200000Hz
 power handling capacity : 5mW
impedance : 16
plug : 3.5mm stereo mini plug
length : 12ocm
accesories : ear pieces(S,M,L)

berminat???search la kat kedai2...mesti jumpa punyer...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...