Tuesday, November 2, 2010

Handset jenis Clamshell

hp clamshell a.k.a flip

cute tak ketiga2 hp nih???
actually, mula2 nak citer sal hp yang aku guna skunk ni jer(lolipop LG GD580) tapi memandangkan berkenan lak tgk hp nori lam playfull kiss...terus rasa cam nak gabungkan citer sal hp jenis clamshell...

persamaan yang aku leh wat dgn tiga2 hp ni mestilah suma jenis clamshell..huhu...
kalo tgk gambat kat atas ni...lolipop ade kedua2 ciri yang sony ngan samsung kuarkan...iaitu lampu l.e.d lutsinar di hujung ngan l.e.d di screen...aku kurang pasti model mana yang kuar dulu...tapi 1st hp yang aku taw ade kuarkan model cam gini adalah LG...punya la addicted ngan hp ni, aku dengan teruja terus beli...kebetulan hp lama rosak coz jatuh lam kari ayam...so, memang ada reason la kenapa nak bali hp baru...

berbalik citer sal hp nie...rasanya lebih baik kiter tgk satu2...




Cantik x hp ni???
mula2 hp ni kuar kat malaysia harga dia lam rm800...
p skunk my b dah turun...
dia punya specification :
external camera 3.0 megapixel
secondary video call camera 
sokong suma jenis format seperti  MP3, AAC, AAC +, WAV, WMA9, MIDI dll. 
bluetooth
dan yg paling unik hp ni, dy ade silent mode yang unik..
juz terbalik kan hp secara automatik hp akan silent...so, x yah la nak kena tukat mode silent...

ni lak samsung nori for u...
hp ni aku dapat taw dari kazen aku sebenarnya...
katanya nak beli hp ni..p malang skali kat malaysia x da lagi...
lau perhatikan betul2 hp ni digunakan lam citer playfull kiss...
dah jadi tren dorang asal nak promote hp, mesti gunakan citer drama...leh katakan pelakon citer tu suma guna hp ni...
spesifikasi hp ni :
3Mpix Camera
3G 
1.3 megapixel front
Bluetooth
a 880mAh battery
yang unik sal hp ni, screen luar dia jenis sensor screen + l.e.d
ni hp sony w980...
hp ni aku dapat taw dari adik aku...
dia kata sony pon ade gak kuar hp clamshell cam LG..
so, aku pon usha la kat internet...terjumpa la hp ni...
spesifikasi hp ni :
3.2 megapixel camera
(sama cam hp len)
yang unik nya...hp ni leh shake control + l.e.d...
yg len bg aku bese2 jer...lau rasa2 berkenan hp ni, usha la sendiri eh....hehehe...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...