Life @ Kota Bharu

Friday, September 30, 2011
assalammualaikum...annyeong...^^

dah masuk 3 minggu hidup sebagai warga kota...tak de yang special pon duk di kota melainkan duit cepat je nak kuar...x sama duk ngan luar bandar...duit pon leh jimat...mana taknya, nak mkn kat sini kedai makan juz bukak sampai kul 4 ptg je...lau mlm kene la g menapak pegi KB Mall...kalau dh g KB Mall x de bende len la nak mkn...fast food jadi pilihan...

ni antara gambar yang dapat dirakam sepanjang 3 minggu ni...gambar ni pon sumbangan Cik Zie yang suke sgt tngkp gambar ngan Cik Wani...so, ader jugak la gambar aku terselit lam 2 3 keping....huhu...

mkn malam di McD Wakaf Che Yeh

dah siap mkn, time bergambar lak...^^

x sedar pon bila masa gambar ni diambil....ni sume keje Cik Zie....

dah puas berdiskusi pasal PCI S/B...bergambar lak pulak ea...^^

bersama Cik Zu...^^

Cik Zie n Cik Wani yang suke bergambar....^^

Cik Wani...^^

Cik Azie kiter ni bukan tido taw...p ni candid pic tu yg gaya cam tido....^^

0 comments :

Post a Comment

Popular Posts