Wednesday, March 6, 2013

Kuatkan Semangat!!!

Assalammualaikum...Annyeong....
               Setelah sekian lama menyepi...baru hari ni terasa nak menjengah dan berkongsi sedikit cerita...Mungking kali ni aku akan kerap di sini memandangkan kekangan masa yang sedikit. Sekarang aku sudah pun bertukar kerja...dari audit firm yang setiap hari sibuk dengan kerja ke persekitaran kerja yang lebih santai dan relax...Walaupun skop kerja berbeza dengan yang dahulu aku harap aku mampu untuk menanganinya....Benda yang paling penting untuk berjaya adalah dengan adanya pemikiran yang positif...betul tak? Doakan aku moga jalan yang aku pilih ini bukan suatu perkara yang membuatkan aku lebih tertekan tapi lebih matang dalam membuat sesuatu keputusan...
                      Hujung minggu ini, aku and the geng akan berjimba di Gambang Resort City...nanti akan aku kongsikan disini...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...