Thursday, April 4, 2013

CONfIDENCE lEvEL uP AnD dOwN

Assalammualaikum...Annyeong...

First sekali, citer gambang punyer trip aku postpone for next entry...kali ni...aku nak sambung sket citer aku yang dah masuk kerja di tempat baru...dah genap sebulan aku di sini...the truth is...and honestly aku cakap...aku tak yakin dengan diri aku....future still blur..tak dapat a clear picture...that the most a sad thing la....kadang2 aku cuba utk positif kan minda aku balik..dan anggap ni sbg satu cabaran untuk aku..untk menjadikan aku lebih matang, lebih terbuka dan lebih berpengetahuan...tapi tu la..benda yg positif ni dtg kdg2 jer...yang kerap menjengah akal aku ni nak tukar kerja...huhuhu....dari segi tekanan kerja tu, aku tak boleh nak komen sebab aku pon x der kerja sgt...cuem yang pasti aku stress dengan tiada gambaran kerja aku sekarang...
bak kata kawan2 aku<cuba beri diri aku masa tuk menyesuaikan diri...at least 3 bulan...skunk dah masuk bulan kedua..mampu kah aku? itu yang menjadi persoalan...
Aku tau aku tak banyak pengalaman...dan yang the worse for this job no experience at all...have to start with zero...and i need some guide and help...p itulah...ayat common orang kt aku, x paham tanya lah...but the main point is, macam mana nak tanya yang x paham if the main point pon x nampak...acap kali perasaan  menyesal meninggalkan tmpt lama terdetik...at least. i'm happy with my work even tekanan dia mmg superb!!!

Kesudahan entry ni pon aku x taw nak noktah camner...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...