Friday, April 26, 2013

~Gathering Boice CN Blue~

Assalamualaikum....Annyeong....
Hari ni aku nak story sket sal korea group ak..lau tgk aku punyer side blog aku ni pon mesti dah taw ak ni bias saper...memang dari group ni first debut kat korea aku follow...nak plak dia punyer leader Jung Yong Hwa masuk variety show We Got Married..makin bertambah2 la famous dorunk ni...Setiap group idol ni mesti ader group fan dier kan...termasuk la CN Blue ni..nama group fan CN Blue ni...BOICE dan aku adalah salah sorang ahli group fan kat malaysia ni...Pada 6 April 2013 iaitu hari sabtu bermula dari pukul 11.00 hingga 5 petang...diadakan gathering tuk member boice...bertempat di Redbox, The Garden...tapi ak join lewat sket coz hari tu ak keje half day kat PJ..ak sampai kat sana pon lam kul 1 lbh...dorunk dh nak start tgk concert saitama...p disebabkan buffet tutup kul 2..so, ak pon makan la dulu...dah siap makan join tgk concert saitama ngan dorunk...seyes...memang bez!!! walaupun aktiviti x banyak yang boleh wat time tu..tapi tetap puas hati...boice malaysia memang sporting....

ni antara gambar yang dapat ak kongsikan...
(suma gambar ni di kreditkan kepada CNBlue - BOICE of Malaysia)


 kat bawah ni adalah antara goodies yang pihak admin boice sediakan...


(Bz duk membeli barang cnblue...)

B4 balik bergambar dulu....hehehe...

No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...