Saturday, September 28, 2013

BYMM~~Konsert CNBlue yang mengegarkan BOICE!!! (Cont'd)

                                                     Asalammualaikum...안녕하세요...

OKeyh...entry kali ni nak sambung pasal Kpop...walaupun dah lebih sebulan KOnsert CN Blue berlalu...demam konsert pun dah kebah...p aku still nak share antara memori2 ak kat sana...

Before konsert, gathering bersama Yongseo Fanclub....

Sebelum konsert bermula..


 Disebabkan masuk awal sebelum konsert, so...snap dulu...hehehe

 Nampak x betapa dekatnyer aku dengan abang2 biru itu nanti...

 Semuanya relax menanti waktu konsert bermula...

 and again....hehehe

Semua nak pegi spot Yong punyer...aku taw mesti ramai..jadi duk je kat sini...still dekat jugak... 

Salah seorang member Yongseo, Cik Efa...


 Masa konsert sebelum dan semasa konsert...yeah!!!!

Tetibe ade lak aku kat blakang Jungshin ni...hahaha...

After konsert, snap dulu...Yeah, I'M BOice!!!

My Ticket....

                  Ni plak antara barang yang aku dapat sebelum konsert dari Yongseo Club...


Lightstick...huhu..patah plak masa lagu ke-3..huhu..
 
 

Bawah ni plak, antara barang yang dapat dari CNBB...
Use time LOve Light Song....

Use time Try Again, Smile Again song...

Yang kat bawah ni dapat sebab bagi voice message pada Abang2 biru using S4 anjuran Samsung...


My Cnblue Merchandise...hehehe...



No comments:

Post a Comment

siapa yang matang?

Siapa yang matang? Bila ada yang kata kau matang bila kau boleh berhadapan dengan orang disaat kau  marah... kecewa... sedih... d...